Tuesday, July 22, 2008

يومياتى انا وبومبة

اكيد طبعا كل الاى هيقرا اسم بومبه هيستغرب من الاسم بومبه دة اسم صحبتى الاى هى مفروض تبقه صحبتى لكن فى الحقيقة هى لاصحبتى وله حاجة ولا عمرى عرفت واحدة اسمها بومبة فى حياتى بصراحه هى خدعه عملتها لبنت اختى يمنة الاى مدوخانى وتعبانى ومطلعه عينى ومطيرة نوم من عينى طبعا هتسألونى طيب ليه؟اقولكم انا ليه مع واحدة زاى يمنة كنت لازم اعمل كدة لانها اكيد واحدة مش عادية شقية جدا وعنيدة اوى ومبتسمعش الكلام ودمها خفيف وعسوله و هموت واخلف بنت زيها فى جمالها ودمها الخفيف ودمغها النشفة هتسئلونى طيب عملت خدعه بومبة دية ليه؟اجاوب واقول اصل يمنة كانت مسافرة بقالها سنتين ومشفتهاش ولمه رجعت مكنتش فكرانى ومش راضية تلعب معى ولا راضية تنام جنبى ومش بتحبنى وكل مقولها تعالى ادينى بوسة تمشى وتدينى ظهرها فطبعا اختكوا كانت بتجنن ازاى البت بتعمل فى كدة دنها خلتها!!!!!!!! فعقدت مع نفسى وفكرت وخطت وقولت لازم اوضع حد للمهزله دية فقررت اعمل عليها حكاية بومبة دية واوهمها ان لى واحدة صحبتى اسمها بومبة وعندها خمس سنين وبتحبنى وبنخرج مع بعض وبتسمع كلامى وكل شوية بتدينى بوسة فطبعا يمنة بعد كل الكلام دة غارت وتبدل حلها 360درجة بدأت تسمع كلامى وتحبنى وتنام جنبى انا مابقتش مصدقة بعد شهر عانيته معها بقت بتحبنى اخيرا وتلعب معى بس الحلو ميكملش تيجى بقه المشكلة عارفين الاى حضر عفريت ومش عارف يصرفه هو انا حضرت بومبة ومش عارفه اخلص منها يمنة رسها والف سيف لتشوف وتتعرف على بومبة وكل شوية تسألنى عنها وكل مخرج تفتحلى استجواب وتسألنى هو انتى خرجتى مع بومبة اقولها لا ترد وتقولى طيب روحتوا فين ؟هى بومبة مش بتجيلك لية هى بومبة سكنه فين مش عارفه اعمل ايه انا هتجنن حد يدلنى اعمل ايه مع بومبة؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5 comments:

Anonymous said...

هههههههههههههه....آآآ>ى أخرة اللى يلعب مع العيال...إشربى يا حلوة

إنما إشمعنى إسم بومبة يعنى؟؟!!!

كيكى عوووووو said...

عوووووووووووووووووووووووووووو
انا جيت اتخديتى
........................
ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
لا بجد تحفة
بجد
انتى هتنفسينا ولا اييييييييييية
ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
.........................بجد بوست زى العسل مووووووووووووووووووووووت
وبجد كتيرررررررررررررررررررر
انتى الى وحشتينىىىىىىىىىىىى
والصراحة انا كنت زعلانة منك بجد
لان كتيرررررررررررررررررر
اووووووووووووووووووووووووى
كنت بسال عليكى وابعت سلاماااااااات كتيرررررررررررررررررررر
اظاهر انها مكنش بتوصل
ولمة سالتى علية
قولت
ياااااااااااااااااااااة
لسة فاكرنى
لكن مادام كان فى ظروف خلاص حصل خيررررررررر
......................
ام بالنسبة لسوال الانسة
الى هى اول تعليق الى لو اصديتها فى التليفون...مش هيحصل طيب بجد
وقد اعزر من اعزرررررر
..........................
اسمحيلى ارد عليها
اختارت اسم بومبة
علشان اتفقت معايا هاروح امثل دور بومبة
عارفة هتردى تقولى اييييييييية
بومبة عندها 5 سنين
وكمان انتى بسم الله ماشاء الله
ديزل..اوعى وشك
................
يالهووووووووووووووى
ماهى العين دى الى جابتنا وراء
.......................
هنقولها انا بومبة
بس وقعت على وشى
ورمت شوية
..................
سماعكى بتقولى شوية بس
شويتان طب والله لم اصديتك فى التليفون
.............................
بجد وحشتينى
وخدى الامواااااااااااااااااااااة
دى يعنى بوسة كبيرررررررررررررررررة
فى نفوخك
وسلااااااااااااام بقى علشان الحق البس
السلوبت الاصفر فى احمر
.......................
وربنا يخليكى ويسعدك على طولللللللللللل الخط
اختك
كيكى
عوووووووووووووووووووووو

Anonymous said...

كل ده تعليق أمال البوست يبقى ايه؟؟؟...وبعدين أنا مبتهددش على فكرة...كلمينى كدة فى التليفون فى أىىىىىىىىى وقت....طبعا هكون نايمة ومش هقدر أرد عليكى...ههههههههههههه....ليكى وحشة والله يا كيكى

مصطفى محمود said...

تليفون اية يا طرشة !! هو انتى بتمسعى اصلا يا روقى !! انا نفسى اجيبلك تليفون فية خاصية
اهتزاز 6.5 رختر ...ويكون مزود بسماعات صب اوفر 2400 وات ...علشان تردى على البنى ادمين اللى بيعبروكى . ولو كل دة منفعش ان شاء الله هنلملك ونعملك عملية سد ودان ونخلص خالص وتقضيها اشارات بقى .

سلام يا غالية

ملامح مصرية said...

يا اخت روئ انا اختارت اسم بومبة علشان واالدها بيدلعه باسم دة ولمه فكرت قولت اختار اسم هى تعرفه يمكن تفهم وتعرف ان كلام عليها وبصراحه الاسم عجبنى اوى
كيكى وحشنى ونفسى اشوفك وعلى فكرةسلامتك كانت بتوصل وبقى اعملى حسابك لمه تيجى تلبسى سلوبت الاحمر فى اصفر متنسيش تعملى زعرورتين لزوم شغل لان اكيد هحتاجك تمثلى دور بومبة هههههههههههههه وبعدين هو انا اقدر انفسك دة انا بتعلم منك ودنتى استاذتى
اوعدكوا البوست جى هحكى فى عن موعنتنا مع موبايل روئ وسمعها تقيل موضوع دة لوحده يتألفله كتاب